Coklat

Lily Haslina Nasir

RM20.00


Quantity :

Product Description

Are you a CHOCOHOLIC? Pernah tak korang ditanya soalan begini? Hah, kira tak dosalah kan kalau aku sesekali gila coklat lagi! Sebab coklatlah ... err aku dengan budak tu macam ala-ala jadi kawan baik. Kira coklat ni buat kami gitu-gitu! Comelkan? Sweetkan? Err... nak muntah? Suka hati akulah!

 

Coklat tu manis, macam aku! Gempal-gempal pun manis! Tak setuju? Kan aku dah kata, suka hati akulah nak tafsir diri aku macam mana! Yang penting, aku makan coklat tu baca Basmallah. Err basmallah tu makna baca bismillah lah! Dan paling paling penting, coklat aku halal! Tak ada barangan terlarang. Rugi wooo kalau tak suka coklat. Hilang satu nikmat sorga dunia!

Product Info

9789671211274

372

Paperback

10 Apr 2015

Product Reviews